(Her)positionering Schiphol Area Development Company
Herpositionering van een sterk merk In dit filmpje vertelt Jeanet van Antwerpen, directeur van Schiphol Area Development Company (SADC), hoe branding- en belevingsspecialist Wout Ritzema hen heeft ondersteund bij het ontwikkelen van het nieuwe ‘...Sharing is life saving: EU-TOPIA
EUROPEES PROJECT EU-TOPIA OP PERSOONLIJKE MANIER ONDER AANDACHT IN 40 LANDEN Moeilijk onderwerp prikkelend onder de aandacht Eind 2016 won Blinque de pitch voor Erasmus Medisch Centrum, om hen te helpen bij het ontwikkelen van een visueel prikkelend...Rebranding Presenters Web Academy
Rebranding? Elk groeiend bedrijf komt op een punt waar je je afvraagt of de look & feel van een aantal jaren geleden nog wel ‘klopt’. Staat het nog steeds voor wie je bent en wat je doet en hoe je dat doet? Herkent de klant van vandaa...Look & feel musea in beeld
Look & feel musea in beeld Dat Nederlandse musea prachtige kunst in huis hebben is bekend. Maar dat de musea veel aandacht hebben voor de look & feel van de gebouwen, de afzonderlijke ruimtes, de sfeer, de wayfinding, de routing, de signing...Rebranding
Rebranding projecten in volle gang Met twee klanten zijn we deze maanden volop aan de slag om de rebranding te verzorgen. Het gaat om Nederlandse bedrijven in de dienstverlening die zich anders, beter, persoonlijker en actueler willen profiler...Groepsportret wordt interieurkunst Stadkwadraat
Medewerkers flaneren dagelijks in New York en Rome Natuurlijk ken je de uitdrukking ‘Vertel me hoe je kantoor eruit ziet, en ik vertel jou wie je bent.’ Hoewel de werkelijkheid genuanceerder is, biedt het interieur wel degelijk een enorme kans vo...Gevoel Experienceruimte in beeld voor VB&VH
Het gevoel van een interactieve toonkamer in beeld gebracht In opdracht van signing en branding bedrijf Van Beem & Van Haagen (VB&VH) bracht Wout Ritzema de Experience in beeld. De Experience is de interactieve toonkamer en ontvangstruimte va...Corporate video ‘All the way’
CORPORATE VIDEO VB&VH: ALL THE WAY In opdracht van Van Beem & Van Haagen en partners (VB&VH) maakte Wout Ritzema deze korte corporate video voor de nieuwe website en voor social media. VB&VH zijn specialisten in signing, branding en w...Nieuwe look & feel poortjes en paaltjes op NS stations
ONTWIKKELING NIEUWE LOOK & FEEL POORTJES EN PAALTJES OP NS STATIONS De ov-chipkaart kent inmiddels iedereen. Het is nu al nauwelijks meer voor te stellen dat hij er níet was. De introductie van de OV-chipkaart als nieuw betaalmiddel in het OV in...